Hej Bloggen! Sorry men det kommer inga bil...

Hej Bloggen! Sorry men det kommer inga bilder från igår... :( för mamma har tydligen tappat bort sin kamera och min valde att inte starta... Men vad kan man göra av det? Men håg har jag haft fult upp hela dan vakna typ vid 12.00 har in och direk då ska familjen ner till byn och handla på då blir nån själv hemma. Hehe. Nej men jag åt frukost och sen var det bara att plugga till körkortet -.-' sen har jag gjort ny hage till mina hästar (kan lägga upp bilder på dom sen om ni till) sen har man vart till stan och handlat lite :p men nu måste jag sova för jag är as trött söt typ inget i natt men det är ju konstigt åå xD inte. Aja god natt :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0